OpTime Fitness beléptető rendszer
BEJELENTKEZÉS

A legjobb tavaszi sportok

Főként az ünnepek alatt szaladnak fel a plusz kilók, majd a téli hidegben még a legedzettebb is nehezebben veszik rá magukat a mozgásra. Ám amint beköszönt a tavaszi jó idő, egyre többen választják a kinti sportokat és döntenek úgy, a kívánt bikinialakért bármit megtesznek. Természetesen a jobb időben is számos edzéstípussal várnak a fitnesztermek.

Spinning:

Biciklizni szinte mindenki szeret, főleg a tavaszi napsütésben. De ha keményebb kihívásra várunk, akkor nyugodtan választhatjuk a Spinninget, amivel akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra edzés alatt. A Spinning napjaink egyik legnépszerűbb kardió edzése, amely nem csak a testre, hanem a lélekre is jó hatással van. Spinning közben javul a vérkeringés, erősíti a szívet és az érfalat, javítja az állóképességet, valamint védi és erősíti az ízületeket is. A szobabiciklire hasonlító Spinning kerékpárokon, ritmusos zenére történik az edzés, az edző instrukcióira.

Power jóga:

Az Ashatanga Vinyásza jógán alapuló Power Jóga az utóbbi időben egyre népszerűbb. A hagyományos ászanákat, az aerob edzés alapjaival ötvöző jóga fajta segít az egészség megőrzésében és a súlyvesztésben is. Az órák néhány perces ráhangolódással kezdődnek, majd egy intenzív, dinamikus sport követi. Az óra közben fokozottan ellenőrzik a légzéstechnikát. A gyakorlatok serkentik a vérkeringést, méregtelenítik a szervezetet, fokozzák a zsírégetést és nyújtják az izmokat. Egy óra alatt akár 500 kalóriától is megszabadulhatunk, mozgás közben plusz hőt szabadít fel a szervezet.

Kangoo:
A kangoo Jumps alapkelléke a Kangoo cipő, melyet kifejezetten az ütés védelmére fejlesztettek ki. Ebben segít az ellipszis rugós és feszítő szalagos kialakítás. A Kangoo erősíti az immunrendszert, a szívet és a tüdőt, csökkenti az ízületi és gerincsérüléseket, illetve akár 25%-kal több kalóriát égethet el, mint más sport. A Kangoo legfontosabb jótékony hatása, hogy csökkenti az ízületek, így a térd a boka, és a gerinc terhelését mozgás közben. A 10-15 perces bemelegítést egy 20 perces aerob edzés követi, melynek lényege, hogy a pulzusszám a 170-190-es tartományban mozogjon. Így könnyedén megszabadulhatunk a nem kívánt plusz kilóktól.





OpTime © Optimal-Time Kft. Minden jog fenntartva.