OpTime Fitness beléptető rendszer

Gyors diéta karácsony után

A karácsonyi nagy evések után, pillanatok alatt felszaladhatnak a nem kívánt kilók. Ez akkor a legkellemetlenebb, ha egész évben számoljuk a kalóriákat, az ünnepek alatt mégis könnyen elcsábulhatunk.

Két ünnep között tarthatunk egy kis pihenőt, ami akár 2 kilótól is segít megszabadulni. Az almaecetre, az ananászra és a citrusfélékre alapuló gyors diétával érhetjük el a fogyást. Fontos, hogy ne csak az étkezésekre, hanem a napi mozgásra, és a stresszoldó gyakorlatokra is odafigyeljünk. Ezeknek köszönhetően 1-2 nap után javulhat a közérzetünk is.

Minden nap legalább fél órát fordítsunk a sportra. Hogy ebben az időben a kedvenc termünket keressük fel, vagy inkább a természetben edzünk az mindegy, egy a lényeg, hogy legalább fél órát szánjunk a mozgásra. A sportolás mellett fontos, hogy minden nap végezzünk stresszoldó, lazító gyakorlatokat. Az egyszerű légző gyakorlatok is megfelelnek, az a fontos, hogy engedjük el stresszt, a feszültséget.

1. nap
Reggeli
Reggeli előtt 1 pohár ásványvízbe tegyünk 3 evőkanálnyi almaecetet és azonnal igyuk meg. Ez serkenti az anyagcserét.
1 pohár natúr joghurtba keverjünk 3 evőkanál zabpelyhet, 1 szelet kockára vágott ananászt és egy kivit felkarikázva.

Tízórai
Két deci írót egy csomag mélyhűtött málnával összeturmixolunk, maroknyi zellerlevéllel és 1 citrom levével ízesítjük.

Ebéd
Egy kis fekete retket és egy csokor újhagymát vékony karikákra vágunk. 1 teáskanál olívaolajon oldalanként 2 percig sütünk 10 dkg csirkemell filét, majd alufóliába csomagoljuk, és hagyjuk 3 percig állni. Ezután csíkokra vágjuk. A húslét összekeverjük 2 evőkanál szójaszósszal, fél citrom levével, egy zúzott fokhagymával, egy darabka finomra reszelt gyömbérrel és borssal. A húst a fűszeres mártással és a hagymás retekkel tálaljuk.

Uzsonna
1 szelet ananászt, fél citrom levét, 5 bazsalikomlevélkét, és 1 dl ásványvizet összeturmixolunk, majd megisszuk. 1 kis sárgarépát meghámozunk, felkarikázzuk, és kockákra vágott negyed uborkával, gerezdekre vágott almával összekeverjük. 1 teáskanálnyi citromlével meglocsóljuk, majd ráöntjük a salátára.

Vacsora
1 héjában főtt krumplit hosszában félbevágunk, egy-egy szelet camembert sajtot teszünk rá, majd ízlés szerint borsozz, ezután grillsütőben átsütjük. 5 dkg füstölt sonkával és karikákra szelt fél zöldpaprikával díszíthetjük.


2. nap

Reggeli
Reggeli előtt 1 pohár ásványvízbe 3 evőkanálnyi almaecetet teszünk, és azonnal megisszuk. Ez serkenti az anyagcserét.
10 dkg zsírszegény sajtot összekeverünk 2 evőkanál zsírszegény tejföllel, kevés citromlével, és egy kevés, apróra vágott lila hagymával. Megkenünk vele 2 szelet teljes kiőrlésű lisztből készült kenyeret, majd az egyikre almát, a másikra narancsot teszünk.

Tízórai
Két deci írót összeturmixolunk egy csomag mélyhűtött málnával, maroknyi zellerlevéllel és 1 citrom levével.

Ebéd
25 dkg spárgát és 10 dkg gombát vékonyan felszeletelünk, majd citromlevet csepegtetünk rá. 1 felkockázott paprikát és 1 gerezd fokhagymát megpárolunk 1 evőkanál olajon, hozzáadunk 10 dkg tonhalat, majd két percig sütjük. Ízesítés után összekeverjük a spárgával meg a gombával.

Uzsonna
Turmixoljunk össze 1 szelet ananászt, fél citrom levét, 5 bazsalikomlevélkét, és 1 dl ásványvizet, majd igyuk meg. 1 kis sárgarépát hámozzunk meg, karikázzuk fel, és kockákra vágott negyed uborkával, 1 gerezdekre vágott almával keverjük el. Locsoljuk meg 1 teáskanálnyi citromlével, majd öntsük rá a salátára.

Vacsora
30 dkg mélyhűtött borsó kétharmadát főzzük puhára 0,5 dl húslevesben (készülhet húsleveskockából is), turmixoljuk össze, majd adjuk hozzá a maradék borsót, és ízesítsük szerecsendióval. 5 dkg füstölt sonkát és fél kemény tojást kockázzunk fel és fogyasszuk el.

Forrás:http://www.noiportalszepsegverseny.hu/main/npnews-8882.html


Pályázati leírás megtekintéséhez kattintson ide!

OpTime © Optimal-Time Kft. Minden jog fenntartva.